SINCE 1963 Carmen
Curly

Klantenservice

Niet gevonden wat je zocht?
Neem dan contact met ons op
via de contactpagina.

Onze klantenservice doet er alles
aan om je vraag op werkdagen
binnen 24 uur te beantwoorden.

Retour sturen

Kan ik mijn artikelen retour sturen?

Niet tevreden met je aankoop? Artikelen die je bij Carmen koopt mag je binnen de zichttermijn van 30 dagen gratis retour sturen. De retourtermijn gaat in op de dag dat je het artikel ontvangen hebt. Controleer wel goed of je aan de retourvoorwaarden voldoet.

Retourvoorwaarden

- Het artikel zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk).
- Het artikel is compleet, inclusief accessoires.
- Het artikel is niet gebruikt.

Heb je gevonden wat je zocht?

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Wil je een artikel retour sturen? Dat kan op de volgende manieren:

Heb je een account op www.carmen.nl?
Log in op je account om je bestellingen in te zien. Onder het menu ''Mijn bestellingen'' vind je de artikelen die je besteld hebt. Per artikel staat aangegeven wat de uiterste retourdatum is. Na de retourtermijn van 30 dagen vervalt automatisch de mogelijkheid om producten terug te sturen.

Heb je geen account op www.carmen.nl?
Ga naar www.carmen.nl/retourneren. We vragen je om het ordernummer en je postcode en huisnummer in te vullen. Vervolgens zie je de artikelen die retour gestuurd kunnen worden. Na de retourtermijn van 30 dagen vervalt automatisch de mogelijkheid om producten terug te sturen.

Heb je het artikel ergens anders gekocht?
Artikelen die niet zijn besteld op www.carmen.nl kunnen we niet retour nemen. We adviseren je om contact op te nemen met de verkoper van het artikel.

Heb je gevonden wat je zocht?

Zijn er kosten verbonden aan retour sturen?

Het retourneren van producten is gratis voor artikelen die je per pakket- of brievenbuspost hebt ontvangen.

Heb je gevonden wat je zocht?

Wat is het retouradres?

Bij het aanmelden van je retouren ontvang je van ons een verzendlabel waarmee je het artikel gratis naar ons terug kunt sturen. Op deze manier gebruik je dus automatisch het juiste adres.

Heb je gevonden wat je zocht?

Waar kan ik mijn retour artikelen op de post doen?

Voor de verzending van pakketjes werken we samen met DHL. Je dient het artikel daarom aan te bieden bij een DHL- servicepunt. Je vindt hier de dichtstbijzijnde locatie. Zorg er voor dat het artikel goed verpakt is.

Heb je gevonden wat je zocht?

Kan ik mijn retour melding nog annuleren?

Wil je het artikel toch houden? Geen probleem! In dat geval hoef je niks te doen.

Heb je gevonden wat je zocht?

213